Klachtenprocedure 

Wij doen ons uiterste best om kwalitatief goede zorg te leveren en een open communicatie te voeren. Ook wanneer niet alles naar tevredenheid verloopt, proberen we daar samen uit te komen door in overleg naar oplossingen te zoeken.

Toch kan het zijn dat je, ondanks onze inspanningen en professionele inzet, niet helemaal tevreden bent en er met je begeleid(st)er of de zorgmanager niet uit komt.

Dan is het mogelijk om een klacht in te dienen. BAZ ziet klachten als een signaal en kans voor verbetering.

Loop er dus niet te lang mee rond, trek op tijd aan de bel!

Klik hier voor de klachtenprocedure.


Vertrouwenspersoon en cliëntenraad

Wanneer je een klacht wil indienen, raden we je aan om eerst contact op te nemen met de cliëntvertrouwenspersoon om je klacht door te spreken. Daarnaast is er altijd de mogelijkheid om je onvrede te bespreken met de cliëntenraad. Onze vertrouwenspersoon Janneke Janssen en onze cliëntenraad nemen jouw klachten, onvrede of gewenste verbeteringen graag samen met je door. Daarnaast hanteren wij een klachtenprocedure en hebben we een onafhankelijk aangestelde klachtencommissie. Zij zijn er voor jou om samen met ons tot een oplossing te komen. Hoe dat precies werkt, staat beschreven in de procedure.

 

Contactgegevens

Cliëntvertrouwenspersoon Janneke Janssen: info@coachingspraktijk-essentia.nl, 06-41316641

Cliëntenraad BAZ: clientenraad@b-az.nl

Klachtencommissie (voorzitter Mr. Marlies van den Muijsenbergh): klachtencommissie@b-az.nl 

 

Mocht je vragen hebben over onze klachtenprocedure laat dit dan ook zeker weten! Voor vragen kan je ons altijd bellen of mailen, of even bij ons binnen lopen op het kantoor in Dongen.